Samo dobra glazba



31. kolovoza 2018. 16:45

11. WEEKEND MEDIA FESTIVAL

Ususret najboljem vikendu u godini

Od 20. do 23. rujna WMF će i ove godine u staroj Tvornici duhana u Rovinju  pretresti sve aktualnosti iz svijeta komunikacija i medija

Jeste li se ikad zapitali – špijunira li me vlastiti mobitel? Što sve naš telefon može napraviti bez našeg znanja i dopuštenja, samo je jedna u nizu tema o kojoj će se razgovarati na ovogodišnjem izdanju Weekend media festivala.

- "Vjerujete li svom telefonu" je jedno od najzanimljivijih predavanja ove godine. Svatko od nas ima nekog prijatelja koji lijepi kameru ili nije siguran prisluškuje li ga netko putem mobitela. Mi smo se zapitali što je sve od toga istina, a što nije i zato smo doveli stručnjaka za cyber sigurnost Alena Delića koji će nam objasniti snima li nas kamera na našem računalu i prisluškuje li nas naš mobitel – rekao je Nikola Vrdoljak, direktor programa festivala.

Zastupnik u parlamentu vjerojatno najdigitaliziranije države na svijetu, Kalle Palling, na predavanju "Digitalna republika Estonija" govorit će o tome kakav je osjećaj životom upravljati online, dok će Dejan Verčič, na predavanju "Komuniciranje poslije riječi" objasniti kako smo komunikaciju vratili na njezine same početke - sliku - i kako to utječe na komuniciranje danas. Poseban fokus skrenut će se i na promjene na digitalnim platformama.

- Nekada se u dnevnim novinama tekst pisao na način - danas se piše što će se čitati tek sutra. Portali imaju potpuno drugu formu. Korisnik nekoliko puta dnevno posjeti omiljeni portal i svaki put očekuje nešto novo. To je ono što definira formu - kako se sadržaj piše i kako se koristi video, fotografija ili naslov. Danas se članci na portalima često nadopunjuju kako se situacija razvija pa je sama forma pisanja i korištenja opreme potpuno drukčija u digitalnim medijima, nego što je prije bila u tiskanim medijima ili na radiju. Želimo vidjeti kako se prilagoditi tome, odnosno kako funkcioniraju digitalne platforme i kako im se sadržaj prilagođava – kazao je Vrdoljak, a kako bi pojasnili koje su to specifičnosti proizvodnje i distribucije sadržaja u digitalu, predstavnici ključnih medija okupit će se na panelu pod nazivom “New world order: Kako proizvoditi sadržaj za digitalno doba“.

Od digitalizacije preko politike do književnosti, ovogodišnji Weekend donosi raznolike teme predavanja i panela, a dio programa bit će posvećen zemljama partnerima, Francuskoj i Njemačkoj, koje će kroz predavanja i izložbe predstaviti pariški šarm i berlinsku multikulturalnost; svoje umjetnike, intelektualce i inovatore.

Najboljim marketingašima i ove godine dodjeljivat će se nagrade. - BalCannes, po uzoru na francuski Cannes, je revija najboljih reklamnih radova regije, a SoMo Borac je nagrada za najbolje digitalne radove u regiji u godini iza nas. Ove godine očekujemo najviše radova, a po prvim prijavama očekujemo i najveću kvalitetu radova - istaknuo je Vrdoljak.

Uz konstruktivne, a ponekad i provokativne rasprave o trendovima u komunikacijskoj industriji, i ove godine u pripremi je i raznovrstan glazbeni program koji će se otkriti neposredno prije početka festivala.

DJ