Samo dobra glazba



20. listopada 2020. 09:00

POZIV NA RADIONICU

RJEŠAVANJE POSLOVNIH KONFLIKATA I REKLAMACIJA

U organizaciji Centra za poduzetništvo

Foto: edubrovnik.org

Centar za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije poziva sve zainteresirane na besplatnu radionicu „Rješavanje poslovnih konflikata i reklamacija“ koja će se održati 22. listopada 2020. s početkom u 10.00 sati u Poduzetničkom inkubatoru Dubrovnik (Vukovarska 16, Dubrovnik).

Bez usvajanja vještina upravljanja sukobom, teško možete ostvariti poslovni uspjeh. Isto je i s reklamacijama koje su sastavni dio poslovanja poduzetnika. Na koje načine vlasnici poduzeća, obrtnici, voditelji prodaje i ostali koji komuniciraju s klijentima mogu riješiti konflikte, prigovor i /ili reklamaciju? Kako komunicirati s nezadovoljnim kupcima i kako pridobiti i zadržati klijente saznat ćete na radionici „Rješavanje poslovnih konflikata i reklamacija“.

Iz sadržaja radionice:

- Konflikti – što su, kako nastaju, uzroci i faze

- Strategije i alati upravljanja konfliktima na radnom mjestu

- Pozitivne i negativne posljedice konflikta

- Procjena osobnog stila ponašanja u konfliktnim situacijama (pasivnost, agresivnost, asertivnost)

-  Vještine i tehnike asertivnog stila ponašanja

- Osnovni principi asertivnosti

- Reklamacije i odnos s kupcima u doba COVID -19

- Reklamacije i prigovori – kako da nam budu od koristi

- 5 najčešćih podnositelja prigovora i reklamacija

- Reklamacije kao besplatan alat procjene produktivnosti

- 7 načina uspješnog rješavanja reklamacija

Radionica se sastoji od III dijela:

Prvi dio: Konflikti (teorija + praktične vježbe)

Drugi dio: Stilovi ponašanja u konfliktnim situacijama i asertivnost (teorija + praktične vježbe)

Treći dio:  Reklamacije (teorija + praktične vježbe)

Trajanje: cca 3 sata

Za sudjelovanje na radionici prijavite se putem:

– poveznice: https://forms.gle/8BuZ9RchEf7n1eFE6

– maila: dcp@dcp.hr

– ili telefona: 020/418-401

Radionica će se održati uz strogo poštivanje epidemioloških mjera.