Samo dobra glazba



09. ožujka 2020. 11:45

Kazalište Marina Držića

Gostovanja "Bobočke" i "Macbeth After Shakespeare"

Bobočka je privlačna, hrabra i strastvena, ali i hirovita, hladna i okrutna

Tjedan u Kazalištu Marina Držića obilježit će dva gostovanja priznatih umjetnika i predstava koje dugi niz godina u Hrvatskoj i Sloveniji oduševljavaju publiku! Punih 7 godina je prošlo otkad je Ecija Ojdanić zaigrala "Bobočku" Miroslava Krleže na Velikoj Sceni KMD-a. Femme fatale iz Krležinog kanonskog romana se vraća 13. ožujka, a svega 2 dana poslije će dubrovačka publika moći pogledati "Macbeth After Shakespeare" u izvedi Mini Teater iz Slovenije - 15. ožujka!

Bobočka je istovremeno privlačna, hrabra, empatična i strastvena, ali hirovita, pogubna, hladna i okrutna. Njezina je najveća težnja ona za slobodom, a u suvremenoj adaptaciji Ane Tonković Dolenčić i režiji Ivana Lea Lema – ona sada progovara sama o sebi, iz vlastite perspektive. Iz prvog lica stvari izgledaju drugačije…

Njemački dramatičar, pjesnik i esejist Heiner Müller (1929-1995) smatra se najvećim njemačkim dramatičarom 20. stoljeća poslije Bertolta Brechta. Müllerov neortodoksni prijevod ‘Macbeth after Shakespeare’ ostao je zabilježen u analima istočnonjemačke kazališne kritike, a  predstavu je režirao Ivica Buljan.